Penzijní reforma odstartovala a penzijní společnosti připravily rozsáhlou informační kampaň s cílem nalákat co největší počet lidí do druhého a třetího pilíře důchodového systému. S reklamou na spoření na důchod se můžeme setkat kdekoliv. Ať už se jedná o televizní reklamu nebo o různé billboardy, tak penzijní společnosti, banky nebo pojišťovny lákají na zajištěné stáří a dobrý důchod.
V kurzu jsou druhý a třetí pilíř
Nejvíce preferovanými produkty, jež banky nabízejí, jsou druhý a třetí pilíř důchodového systému. Zatímco třetí pilíř, penzijní připojištění, většina střadatelů již zná nebo i má, tak důchodové spoření je úplnou novinkou. Banky a pojišťovny se snaží svým klientům vysvětlovat výhody důchodového spoření, neboť pro velkou část z klientů je mezním termínem pro vstup do druhého pilíře polovina roku 2013.
Zatím nové smlouvy na pilíře váznou
Kampaně, které rozjely banky a pojišťovny, zatím nemají takový úspěch, jaké banky a pojišťovny předpokládaly. Většina lidí se zatím druhého pilíře bojí, takže si vše nechá vysvětlit, avšak podpis důchodového spoření velmi zvažují. Je možné, že tato situace se výrazně změní v polovině roku, neboť starší střadatelé se budou muset rozhodnout, zda vstoupí nebo nevstoupí do důchodového spoření.
Kampaně přibydou a penzijní společnosti přitvrdí
Je velmi pravděpodobné, že rozhodující období pro zakládání důchodových spoření budou jarní měsíce. Lze očekávat, že penzijní společnosti výrazně přitvrdí v mediálních kampaních. Samotným penzijním společnostem jde totiž o přežití.
Tento článek si už přečetlo 3125 lidí
Leave a Comment